i'm not beauty queen , i'm just beautiful me :)

i'm not beauty queen , i'm just beautiful me :)

Thursday 16 August 2012

Raya Datang Lagi ! Yeahhh !! :D





Pejam celik pejam celik , da 27 hari dah kita semua puasa . 
Tinggal lagi 2 HARI jea nak RAYA . Tak sabar kot nak raya .
Baju raya semua dah beli ? Mesti dah kan .
 Untunglahh beraya sakan :D
Aku dok rumah je tengok tv
Sediyyy T.T

Di sini saya Noridhha a.k.a Ridha Deeha , 
selaku KAWAN dalam friendlist korang dekat FB,
ingin memohon maaf andai pernah menyinggung hati dan perasaan
 korang semua selama berkawan
dengan aku di dalam laman sesawang FACEBOOK  .
Maaf andai status status aku sebelum ni menyinggung perasaan .
komen komen yang agak panas,
tak balas chat ke apa semua.
Minta maaf banyak banyak dari hujung rambut sampai hujung ibu jari kaki ni haa .

Aku tahu status status aku ni selalu menyemak dekat News feed korang.
Ehe . sorry yaa ;D

Untuk member MEMBER RUMAH yg aku cintai dan sayangi,
Lin, nani, kak ayu, kak kembar yang dah habes belajar tu; kak seha dan sella .
rumah B-5-2 memang the best !
Lagi lagi  budak bilik aku .
Ecah , izzni dan mira *penghuni baru.
Korang semua memang terbaik okayy !
Terbaik dari ladang ! *sungguh malu -,-
Alhamdulillah. semuanya baik baik belaka .
 Sekepala :D 
Maaf kalau ade terkasar bahasa *selalu kot kasar -,-
ade terkeluar kata yg kesat tak tentu hala.
Harap tak ambil hati .
 Kadang kadang mulut ni suka sangat cakap lepas 
sampai tak terjaga hati orang sekeliling.
Halal kan lah makan minum aku ni kalau ade termakan ke apa .
Maaf dipinta yea.
Raya jemput lah datang rumah . yg tahu rumah aku tu, datangla.
pintu rumah ni terbukak je untuk korang semua ;D

Untuk kawan kawan sekampung, sekelas, dan sewaktu dengannya.
Selamat hari raya keyh . Maaf dipinta .
Erin, Fiza, tiqa, Nadia, Amie, Miera Danil, Atyn,
member MEMBER kamcing time SEKOLAH .
lama tak jumpa korang, datangla rumah beraya .
 kita jumpa pepeluk cium.
Rindu seyhh nak hang dengan korang semua
time raya ni jelah kita boleh jumpa :*



Last but not least, *cehh, speaking plak :3
Kepada semua yang mengenali diri ini .
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,
Maaf ZAHIR dan BATIN !
Jangan lupa poskan duit raya kat umah aku . Aha .
Kidding :D

OKBYE !

Eh, lupa kat UZAER .
KEKANDA yg di CINTAI dan Di sayangi ;
Biy , Selamat Hari Raya .
Tu jelah .
 Malas nak cakap bebanyak sebab hehari dah bercakap =___=
Love youuuu keding, ding, ding :3

ASSALAMUALAIKUM .
PEACE (Y) no WAR
:)







No comments:

Post a Comment