i'm not beauty queen , i'm just beautiful me :)

i'm not beauty queen , i'm just beautiful me :)

Sunday 4 November 2012

Dear EX


Hmm.. lately ni aku selalu je terfikirkan pasal EX aku yg duduk dekat teluk kemang tu . Aku ade 7 ex, dan dea ex aku yg ke 2. Aku tetaw la kenapa hati aku asyek tergerak je nak cari dea.
Sampai sekarang, aku still ag ingat pasal dea. Still ag fresh even kami dah lama clash. Dalam 4 tahun jugakla. Nama dea, Muhammad Fadzly b. Samsudin . Duduk kat pantai teluk kemang, Port Dickson. Sebaya dengan aku . tapi time kami kapel uh, umur aku dlm 17-18 tahun. Masa tu baru habes SPM.
Dea ni baik sangat. Dealah satu satunya lelaki yg banyak nanges sebab aku. Sebab aku dulu jahat sangat. Aku suka layan lelaki laen. Sampai satu masa tu, aku pergi tinggalkan dea sebab lelaki laen. Kejam kan aku ? sangat kejam =(

Puncanya sebab dea abaikan aku . seharian tu dea buat tak tahu dekat aku sebab dea ade urusan laen. Cuma satu hari tu jea. Tapi aku tak bole, sebab jenis aku memang suka mesej 24jam (dulu) . aku nak dea text aku jea. Dalam masa tu lak aku ada join satu laman sosial yg tak berapan feymes ni, apetah nama dea, aku pun dah lupa. Aku banyak kawan dlam tu . aku excited sebab tu first time aku berlaman social mcm tu . ramai kawan. Biasele, dulu nerd, anak mak, dok umah je. Mana ade kua malam, mana ade bergaul dengan lelaki sebab aku ni seorang yang pendiam. Bila dah dapat kawan macamtu, menggedik la. Lagi pulak ramai lelaki hensem yg dok berkawan dgn aku. Lagila miang kan -,-

Adalah sorang mamat dari laman sesawang uh, cute, nsem, Chinese look, dea hari hari chat dengan aku . Nampak caring sangat . yang si balak aku ni pulak sebuk dengan urusan dea. Aku ni diabaikan . then, ntah macam mana, aku dari hari ke hari, boleh lak tangkap cintan dengan mamat ni . biar la aku pnggil dea, capital N .

Satu hari tu, aku dah tak tahan, aku cakap dengan bf aku untuk lepaskan aku. Aku dah tak tahan sebab diabaikan . dia sebok dengan politik dea. Aku ni cam sampah (ceh, padahal dah ade yg lain) .
jahatnye aku -_- entah  macam mana, dea lepaskan jugak walaupun hari tu adelah hari aku kapel ngn dea genap satu tahun. Bayangkan, betape sedihnya hati dea bila anniversary kami aku buat cmtu . hmm

Dea punyalah merayu, mintak maaf semua, tapi aku tak maafkan . aku pergi dekat orang baru. Dea aku lupakan, aku ignore bila dea text aku, dea pujuk, dea merayu utk balik pada aku. Aku buat tak tahu jea. Kesian dea . dea terlampau baik untuk aku. Aku jahat sangat masatu . Seriously. Aku tak piker langsung ati dea =(

Hari demi hari, aku bahagia la jugak dgn bf baru, tapiii…
hubungan tu tak lama . dalam dua bulan jea. Tak tahu mana silapnya, capital N tinggalkan aku . mungkin sebab aku ade yg lain belakang dea. Memg pun . laki tu skandal aku je pun :3 tapi benda tu tetap salah kan . bila pikir2 balik, apesal la aku jadi sampai macamtu sekali. Apesal laaa ?? teruk sangat. Sangat sangattt  -_-
Lepastu, barulah aku rasa insaf kerana meninggalkan Fadzly. aku rasa sedih sangat2 sebab kena tinggal dengan capital N. rasa perit sebab aku sanggup tinggalkan fadzly semata mata untuk dea. Tp dea ?  entahlaa.. tu la. Orang kata, karma tu ade merata rata . dan aku, dapat la balasan yg setimpalnyee . padan muka . waku tu, aku rasa balik macam mana fadzly rasa bila aku tinggalkan dea. Rasa nak gila pun ade kan. Haishhh.. teruk meyhhhh.. 

Lepas dari tu, aku selalu jumpa lelaki yg salah. Lelaki asyek tinggalkan aku . padah beb. Mungkin daulat dari ape yg aku buat kat fadzly. Sebab dea tu baik sgt orgnye, memang bole buat suami la citer dea, tp aku yg bodoh, teramat bodoh pegi tinggalkan dea untuk orang lain. Sampai sekarang aku menyesal . aku rasa bersalah sangat sebab tinggalkan dea macamtu jea.

Sekarang, aku dah ada bf lain, Insya-Allah kalau dipanjangkan umur dan jodoh, aku nak hidup dengan dea. Tapi dalam masa yg sama, rasa bersalah pd fadzly tu tetap ade dekat hati aku . aku teringin sangat nak jumpa dea. Nak tahu keadaan dea mcm mana. Aku nak mintak maaf balik dgn ape yg aku dah buat dekat dea. Aku Cuma nak dengar kata maaf je dr dea. Kalau dea dah ade pengganti aku, baguslah. Harap dea bahagia sbb tak hidup dengan aku yg kejam ni =)

No comments:

Post a Comment